Skip to main content

Work detail

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Content

List of literature

Original cataloguing agency: ABG001
Language of cataloging: cze
Signature convention: rda
Language code of text/sound track or separate titl: Czech
Language code of original and/or intermediate tran: English
[336a]: text
[336b]: txt
Source: rdacontent
[337a]: bez média
[337b]: n
Source: rdamedia
[338a]: svazek
[338b]: nc
Source: rdacarrier
Authority heading: Stevens, Robin, 1988-
Relator code: Author
Personal name (heading): Ambrožová, Alžběta, 1993-
Relator code: Translator
Name: Špinavá školní hra :
Other Title Information: případy pro W + W..
Number of part/section of a work: 4 /
Statement of responsibility: Robin Stevensová ; z anglického originálu přeložila Alžběta Ambrožová
Title proper/short title: Případy pro W + W
Uniform title: Jolly foul play.
Language of work: Česky
ISBN number: 978-80-253-5113-0
[020q]: (vázáno) :
Publication availability: 299.00 Kč
Edition statement: 1. vydání
Place of publication: V Praze :
Name of publisher, distributor, ...: Fragment,
Date of publication, distribution, ...: 2021
Extent: 374 stran :
Other physical details: ilustrace ;
Dimensions: 21 cm
[520_ _1]: Návrat do lavic má pro Daisy a Hazel trpkou pachuť. Nová školní předsedkyně Elizabeth Hurstová spolu se svou smečkou věrných prefektek šikanují mladší ročníky a nad školou se začíná vznášet mrak strachu a sváru. Pak ale Elizabeth během ohňostroje přijde o život. Vypadá to jako nehoda, co když je ale všechno jinak? Mohl ji někdo nenávidět natolik, že by spáchal zločin? Detektivní duo Wellsová a Wongová začíná znovu pátrat.
Target audience note: Pro čtenáře od 12 let
Key words: dívčí romány ; detektivní romány ; americká próza
[LDR ]: 02711nam a2200613 i 4500
Physical description: ta
Record number in NB: cnb003323253
Available

Items overview

Location Location mark Inc. number State
Oddělení pro mládež M/III 171489 Available
Location Total Unavailable Absence Presence
Oddělení pro mládež 1 0 1 0

Discussion

[Loading...]
No posts
To add comments, please login.